آگهی ویژه کسب و کار برای همه فعال است. (تستی)

کاردرمنزل مخصوص بانوان جایگا ویژه کسب و کار کاردرمنزل مخصوص بانوان... کاروپوکسی جایگا ویژه کسب و کار کاروپوکسی... پیج آموزش آشپزی۲۰۲۴ جایگا ویژه کسب و کار پیج آموزش آشپزی۲۰۲۴... کار آنلاین گوشی /حضوری جایگا ویژه کسب و کار کار آنلاین گوشی /حضوری...

آگهی ویژه کار برای همه فعال است. (تستی)
منشی خانم جایگاه ویژه آگهی کار منشی خانم... خانم مجرد خانه دار جایگاه ویژه آگهی کار خانم مجرد خانه دار... فروشنده بوتیک مردانه جایگاه ویژه آگهی کار فروشنده بوتیک مردانه... کارگر رستوران جایگاه ویژه آگهی کار کارگر رستوران... استخدام دستیار دندانپزشک و کارآموز جایگاه ویژه آگهی کار استخدام دستیار دندانپزشک و... کار در منزل با دیدن تبلیغات جایگاه ویژه آگهی کار کار در منزل با دیدن تبلیغات...
پادکست دانلود آپ کار50
اگهی استخدام اگهی کسب و کار (تبلیغ)
ایا لازم است برای کار خود شرکت ثبت کنیم؟

ایا لازم است برای کار خود شرکت ثبت کنیم؟


اگر در این صفحه امداید حتما در هن شما این سوال بوده است،ما سعی می کنیم در این مقاله و مقاله های بعدی به توضیحات لازم و راهنمایی کننده در زمینه های کسب و کار و سایر موارد مربوط به ان به صورت ساده و روشن و نتیجه گیری شده از تجربیات ما بپردازیم.

هدف شما از ثیت شرکت برای کسب و کارتان چیست؟

مهمترین سوال که روشن می کند که کسب و کار شما نیاز به شرکت شدن دارد موارد زیر است اگر به سوالات زیر جواب مثبت داده اید ،پس باید دنبال ایجاد شرکت برای کسب و کار خود باشد در غیر این صورت نیاز به ثبت شرکت نمی باشد،چرا که ایجاد شرکت خود داری نکاتی است،که در صورت رایت نکردن ان ممکن است مشکل ساز شود(مخصوصا در زمینه مالی و مالیاتی!)سعی می کنیم مشکلات را در مقاله دیگر به صورت ریز تر و کامل تر برسی نمایم.

به پرسش ها زیر پاسخ دهید تا مشخص شود کسب و کارتان شرکت می خواهد یا نه

ایا در اغاز راه کار و یک تجر به جدید هستید؟

در صورتی که در آغاز راه و یک تجربه جدید کاری هستید بهتر است که کار را به صورت شخصیت حقیقی شروع نمایید و چرا که نیاز به مراحل اداری کمتر و هزینه کمتری خواهید شد و در صورت احساس موفقیت در کسب و کارتان می توانید یک شرکت ایجاد نموده و کار خود را گسترش نمایید.

شما تعداد نیروی زیادی نیاز دارید؟

در صورتی که کار شما به گونه ای باشد که علاوه بر خودتان نیاز به نیروی زیادی دارید بهتر است که به صورت برنامه ریزی شده و مدیریت شده ،کار را به صورت شخصیت حقوقی یا همان ایجا شرکت برای کسب و کار خود انجام دهید،چرا که خود نیروی به کار گیری نیز دارای قوانین است که در صورت رعایت نشدن می تواند شما را در شروع کار دچار مشکلات و زیادی نماید.

ایا کسب و کار شما دارای گردشی مالی بالایی است؟

در صورتی که کسب و کار شما دارای گردش مالی بالایی می باشد،بهتر است که شرکت خود را ثبت نمایید چرا که می توانید با گردش مالی و اعتبار ایجاد شده،از خدمات بانکی جهت رشد و توسعه کار خود استفاده نمایید.

قصد شما برند شدن کسب و کارتان است؟

شما می توانید در ابتدای شروع کسب و کارتان بدون شرکت حرکت کنید و در صورت مطمعن شدن از مسر خود اقدام به راه اندازی شرکت نمایید،این نکته یادت شما بماند،شما در صورتی که قصد توسعه رشد و معتر کردن بردن خود را دارید بدون شک باید در زمان لازم شرکت خود را ثبت نمایید،چرا که شرکت ها می توانید از مزایا و خدمات بانکی بیشتر جهت دریافت وام استفاده نمایند که این خود نیز شرایط خاص خود را دارد.

کار شما نیاز به توسعه پذیری دارد؟

این نکته را در ذهن داشته باشید که شرکت از شریک بودن می اید،بله وقتی که شما کار را گسترش دهید دیگر به تنهای توانی مدیریت و برنامه ریزی برای ان را ندارید و بر همین اساس وارد شراکت و یا ایجاد شرکت برای توسعه کار خود می پردازید،که بتوانید نیروهای مناسب و با مدیریت مناسب و دریافت خدمات مناسب کسب و کار خود را گستر بدهید،چه بخواهیم چه نخوایم برندهای خوب و معتبر هر کدام از شخص (جابز،زاکربرگ..) و در مکانی کوچک(زیر زمین،پارکینگ..) ایججاد شده اند و پس از رشد و توسعه تبدیل به شرکت های معتبر شده اند.

شرکت برای کسب و کار اری یا خیر!!!

به احتمال زیاد پاسخ سوال خود را تا اینجا گرفته اید!اگر نگرفته اید نگران نباشید،چرا که به صورت ساده و خلاص به شما می گویم،بهتر است در اول کار تا مطعن شدن از کسب و کار خود به صورت شخصیت حقیقی باشد،در صورت که احساس کردید کسب کار شما جای رشد و کار بیشتر برای توسعه دارد بهتر است ان را به یه شرکت تبدیل نمایید و مسیر کار خود را قویتر ادامه دهید.این را بدانید تمام کسب و کارهای بزرگ با یک شخص و در مکان های بسیار ساده ایجا شده است!!!


تاریخ انتشار این پست : 2024-07-10
لینک متن اصلی
منبع:اگهی کار
2 ماه پیش

کار بلاگ درباره ما تماس قوانین